miercuri, 29 februarie 2012

Cum am continuat structura minidomului şi plantat căpşunele


Pe 3 aprilie 2011 am reînceput să lucrez ajutat de tatăl meu. :)


Pe 7 aprilie e deja gata! Ura! :)


Privit din faţă, intrarea domului.

Am terminat structura minidomului pe 7 aprilie 2011, în 4 zile două persoane.



După ce am izolat sacii cu o folie de plastic am acoperit cu pământ galben un strat de aproape 30-40 cm peste care am pus încă un strat de pământ negru de aproape 20 cm, suportul hrănitor al plantelor verzi de pe minidom.


Am îngrădit cu nuiele păruiala WC-ului şi magaziei.


Am terminat de vălătucit pereţii toaletei din partea dreaptă, cu fereastra, iar în stânga e minimagazia pentru unelte.


Iluminatorul încorporat cu sistemul de încălzire solară a apei.


Pe 27 august 2011 am plantat căpşuni pe minidom! :)


Sunt nerăbdător să mănânc căpşuni de pe căsuţă! :) Yam-yam :)






O zi dulce!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu