marți, 14 februarie 2012

Cum am descoperit eco-domul!

Salut oameni buni! :)

În 2009 am dat de acest filmuleţ,
, unde am văzut pentru prima dată că poţi construi o casă verde ecologică foarte ieftină. De atunci m-am documentat şi am ajuns sa-mi fac un prototip de mini dom, la care mai am de făcut amenajarea interioară şi finisările prin înverzirea exteriorului. Scopul era învăţarea cum se construieşte o asemenea locuiţă ecologică acoperită cu verdeaţă. Eu lucrând în domeniul construcţiilor de peste 20 de ani, de la ridicarea structurilor până la finisări. Pe această cale îi mulţumesc lui tata că m-a învăţat acestă meserie!

În noiembrie 2011 aşa arăta:



Se observă în stânga uşii sacii cum sunt degradaţi, asta pentru că ultravioletele de la soare au distrus ţesătura sacului, dacă ar fi fost protejat imediat după ce se pune în operă sacul de rafie (polipropilenă) ar fi rămas intact, asta dacă se proteja şi de o eventuală umiditatea în exces ce ar fi putrezit ţesătura. De aici am învăţat puterea ultravioletelor! :)

Structura era aşa în aprilie 2011:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu